Poradenství-konzultace
Nabízíme poradenství v oblasti : psychologické, výchovné, vzdělávací a sociální klientům jakéhokoliv věku.
Mgr. Markéta Pítr, Mgr. Jana Hazuková, PhDr. Václava Nováková
Nápravy SPU - reedukace
Jedná se o využití metod speciální pedagogiky při nápravě specifických poruch učení ( dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie).
Mgr. Markéta Pítr, Mgr. Jana Hazuková
Doučování žáku ZŠ
Jedná se o individuální podporu žáků ZŠ, kteří mají učební obtíže, dosahují slabších studijních výsledků či nestačí tempu školního vyučování. (možno online).
Mgr. Jana Hazuková
REEDUKACE ADD/ADHD
Kompenzace obtíží pramenících z poruchy soustředění, která je v některých případech též spojena s hyperaktivitou.
Mgr. Markéta Pítr, Mgr. Jana Hazuková
Speciálně pedagogický screening
Zahrnuje konzultaci s rodičem, speciálně pedagogickou diagnostiku, ústní závěry (bez Doporučení pro školu).
Mgr. Markéta Pítr
Vzdělávání učitelů
Vzdělávání s prvky speciální pedagogiky zaměřené na SPU, ADD/ADHD, efektivní pracovní činnost AP ve třídě a nastavení vhodné spolupráce s učitelem, apod., dle potřeb klienta.
Mgr. Markéta Pítr
Posilování českého jazyka
Výuka češtiny obohacená o prvky speciální pedagogiky.
Mgr. Markéta Pítr
Předškolní péče- Stimulační program Maxík
Cílená příprava dětí předškolního věku/ dětí s OŠD k úspěšnému startu ve škole. Stimulační program Maxík- rozvoj motoriky, grafomotoriky a percepční rozvoj v oblasti zrakové a sluchové. Program pomáhá se cvičením, kreslením, správnou výslovností, s vyjadřováním i plněním úkolů. Dítě se učí systematicky a uvědoměle pracovat, všímat si své práce a hodnotit ji. Naučí se tak lépe řešit situace, ke kterým dříve potřebovalo rodiče a stává se samostatnější. Během 15ti lekcí budou realizovány činnosti zaměřené na celkový rozvoj dítěte.
Mgr. Jana Hazuková, Mgr. Markéta Pítr
Psychologické vyšetření/ Profesionální orientace
Psychologické vyšetření: Diagnostika rozumových schopností pro děti, žáky, studenty včetně sdělení výstupů.
Konzultace s cílem podpory profesionální orientace (pohovor, zjišťovací dotazníky, podpora domácí přípravy) u žáků ZŠ.
Vyšetření rozumových schopností ( IQ ) spolu s konzultací s cílem podpory profesionální orientace (pohovor, zjišťovací dotazníky, podpora domácí přípravy) u žáků ZŠ.
PhDr. Václava Nováková
Terapie v KBT
Kognitivně behaviorální terapie vychází z předpokladu, že psychické obtíže se objevují na základě chybně vytvořených či zpracovaných představ, myšlenek o sobě samých, nedostatku dovedností s následky do projevů chování a prožívání. U dětí socializace probíhá nejen na podkladě učení, ale i získáváním zkušeností, dovedností v sociálních vztazích, v sociálních situacích, zdravým přijetím sebe sama. Cílem je najít a učit rozpoznat s klienty emoce a myšlení, které nevhodně ovlivňují jejich chování a myšlení. Pomoci tak zvládat a dále podpořit zdravý osobnostní rozvoj.
PhDr. Václava Nováková
Terapie-Koučink.................. Terapie Chit Chat
Koučink Vám pomůže urovnat si myšlenky, nastavit si cíle a především naplánovat přesné kroky, které jsou nezbytné k úspěšnému dosažení těchto cílů. Pohlédnout na situace z odlišných úhlů pohledu a vybudovat si tak větší sebejistotu a sebedůvěru.
Chit Chat-Terapie povídáním -nasloucháním.
Mgr. Jana Hazuková, Mgr. Markéta Pítr
Canisterapie
Canisterapie je léčebný kontakt mezi terapeuticky vycvičeným psem a člověkem. Kontakt se psem představuje účinné rozptýlení pro lidi trpící psychickými poruchami, depresí nebo pro ty, kteří se cití jen opuštěni…..
Terapeutický pejsek se jmenuje Theo (rasa Maltipoo).
Mgr. Markéta Pítr